Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2014 22:26 - Трън в очите
Автор: zlatkostanoev Категория: Поезия   
Прочетен: 2681 Коментари: 11 Гласове:
16

Последна промяна: 14.05.2023 15:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
           ТРЪН В ОЧИТЕ 

Аз – поет ли? – не, това не съм, 
всичко друго във живота бях –
смелост дръзка в тялото на страх 
и понякога в очите трън,

ала не в какви да е очи, 
в тези на душевните слепци. 

Колко много ослепели 
със пердета на зеници –
дирят чуждите тресчици
със греди в очите... цели, 

дърводелец тука трябва, 
няма как да стане с брадва. 

Всеки на добро се радва, 
но окото трудно вижда –
трябва то да не завижда
и сърце голямо... трябва!  

От слова присъда най тежи,
на отмяна тя не подлежи, 

ала кой съм аз, да съдя? –
всеки своя път поел е –
остър камък с друг не меле;
съдник аз не ща да бъда

с далтонизъм във душата –
сляп останал за дъгата.  

Може ли с перо и тога  
право да отсъдиш в тъмнина? 
Нищо е – поет без светлина, 
да съм нищо аз не мога. 

          Бурен Трън



Тагове:   светлина,   очи,   поет,   перо,   тъмнина,   присъда,   Трън,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Здравей,Златко!
12.04.2014 22:50
Уважавам желанието ти и няма да гласувам този път....
Това е едно от най-стойностните ти неща,които съм чела.
Всеки има своите трески за дялане, и преди да посегне да
дялка чуждите,то по-добре да се вгледа добре в себе си...
Хора сме,нормално е,грешим,но напоследък тук атмосферата
наистина стана доста отровна,да не кажа заразна,а като имаме
в предвид,че това е представителна извадка на нашето общество,
то просто....нямам думи...и всичко това се случва по време на великденските
пости,което предполага едно обръщане и вглеждане в себе си...
мисля,че думите са просто излишни в случая...
Поздрав!
И весели празници!
цитирай
2. ivoki - Трудна задача да не гласувам. То...
12.04.2014 23:29
Трудна задача да не гласувам.
Тогава се покланям на таланта ти.
цитирай
3. joysii - Честита Цветница! Пожелавам ти ...
13.04.2014 09:45
Честита Цветница!
Пожелавам ти винаги да е цветно в душата ти и да имаш вдъхновение. Вдъхновение за всичко - за стихове, за идеи в професионален план, за позитивни мисли, за приятно настроение, за любов.
цитирай
4. joysii - Златце, стихотворението ми хар...
13.04.2014 09:48
Златце, стихотворението ми харесва, затова няма да се съобразя с искането ти. Ще гласувам с +, защото така искам и защото аз съм Джойси, а не някой друг.
Поздрави.
цитирай
5. freeoldmen - Аз пък давам своя плюс не заради класациите,
13.04.2014 11:16
а просто защото ми харесва стихотворението...:-)
Поздрави.
цитирай
6. zlatkostanoev - hloris, ivoki, joysii, freeoldmen
13.04.2014 12:39
Благодаря за пожеланията и поздравите, да ви се връщат стократно! :)))
цитирай
7. stela50 - Не мога да изпълня желанието ти... мисля, че не е необходимо
13.04.2014 17:09
да си поет известен, да си издавал книги и т.н., за да пишеш
и публикуваш стихове, които идват от сърцето ти и си имат
своите читатели и харесвания... и каква е тази почти детска
надпревара за първа, това прави ли те по-различен човек,
това може ли да влияе на одобрението или не, на мненията,
на приятелството, на това да бъдеш себе си...
Спрях да отговарям на коментарите, или когато го правя -
само в един коментар отговарям на всички, и защо...
Това няма да промени нищо... Просто това си е твоят кът
от блог.бг и ти ще прецениш как, кога и защо да пишеш...
Харесвам блога ти, стихотворението е хубаво и си заслужава
прочита... и размислите след него.
Честит празник ! Приятна неделна вечер !
цитирай
8. stela50 - ***
13.04.2014 17:11
Малко са блоговете без модерация...
Моите уважения !
цитирай
9. precoria - Не успях да изпълня молбата ти, с...
13.04.2014 21:40
Не успях да изпълня молбата ти,сърце не ми даде.Мини през тези неща,ти стоиш над тях и с творчеството си и като човек. Виждам, раним си.Има кой да отсъди...
Поздрави!
цитирай
10. qbylkovcvqt - Когато гласувам положително, то е ...
21.04.2014 21:52
Когато гласувам положително, то е не заради класацията, а защото наистина ми е харесало прочетеното... :) Поздравления! От вота не се интересува само този, който наистина знае цената си.

Усмивки! И светло възкресение!
цитирай
11. zemela - Е, така да бъде, няма да гласувам. ...
23.04.2014 09:27
Е, така да бъде, няма да гласувам. Само едно голямо БРАВО!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zlatkostanoev
Категория: Поезия
Прочетен: 493268
Постинги: 306
Коментари: 656
Гласове: 5147
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930