Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2015 01:05 - Лято е
Автор: zlatkostanoev Категория: Поезия   
Прочетен: 854 Коментари: 0 Гласове:
14

Последна промяна: 14.05.2023 14:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                ЛЯТО Е

Лято е. И тук настава драма. 
Как така? – в почуда явно сте. 
Ами, да! Бедата е голяма 
и със всеки следващ ден расте. 

Раздвоен съм, цепи ме главата. 
Тежко е! Дилема ме тресе:
океани два, а аз в средата. 
Трудното на мен се пада все. 

Тъкмо в грижи бях затънал аз, 
ненадейно, мисълта ми груба
се събуди и реших от раз:
Първо Бали, после и Аруба! 

Притесни ме само, да ви кажа, 
че след няколко секунди бях
вече в Бали, даже и на плажа. 
Колко близо бил е раят, ах! 

Лято е. Мулатка с бронзов тен
прави ми масажа, аз – немея! 
Сън ли е, че случва се на мен? 
И да се ощипя аз не смея. 

Не намирам никакви причини 
да се връщам, тук е много гот. 
А мадамите – по монокини, 
на това му викам аз живот! 

Вдишвах Бали с пълни дробове, 
само малко ме смути рефрена:
"Колко е добре с пълни джобове!"
(тука много мъдрост е стаена)

Рапът в мен кънтеше без да спре. 
Странно, че звучеше твърде близко, 
усъмних се: Хайде стига, бре, 
че и тук ли слушат вече Криско?! 

От масажа ли – задрямал съм. 
Но, нещеш ли, нещо ме събуди. 
И наистина е било сън, 
по пижама аз, а не с бермуди! 

Снощи докато съм си мечтал 
за страните приказни и чудни, 
с глобуса в ръка съм бил заспал, 
но мечтите – те са били будни...

Телефонът – целия червен, 
аз успал се, той безспир звънеше. 
Вдигнах: Златко, ти си уволнен! –
глас познат до болка, шефа беше. 

Лято е. И мен ми е все тая, 
без кахъри чужди, без пари –
пак съм си на плажа и мечтая, 
за Мавриций и Хавай дори! 

        Бурен Трън






Тагове:   лято,   Хавай,   Криско,   Мавриций,   бали,   Аруба,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zlatkostanoev
Категория: Поезия
Прочетен: 490921
Постинги: 305
Коментари: 656
Гласове: 5120
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031