Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2015 14:06 - Мъж от Варна свали 400 кг за един ден!
Автор: asthfghl Категория: Забавление   
Прочетен: 1045 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
(От НЕ-новините)

image

ВАРНА - Мъж свали еквивалента на 4-има местни рапъри само за един ден и послужи за вдъхновяващ пример за останалите хора, имащи нужда от същото.

48-годишният Нейко от варненския квартал Владиславово само за няколко часа успял да пренесе 16 чувала по 25 кг. цимент от тавана до мазето си, ползвайки нищо друго освен асансьора в блока.

"Реших да ги преместя в мазата, че таванът нещо е протекъл и като почнат дъжовете, ще измокри цимента и ще спече. После ще ми трябва канго, за да го мръдна" - скромно отговори на въпрос за мотивацията си работещият като шофьор в спедиторска фирма мъж.

48-годишният мъж дори не е сецнал гърба си при цялото това сваляне, след като е правел почивки при краткото сваляне на чувалите, в които не е ползвал асансьора на блока.

"Важното е да не се опитваш да направиш всичко наведнъж и да бързаш. Търпение му е майката" - сподели Нейко, радостен от факта, че 6 часа от неделния ден е прекарал извън компанията на жена си.


Тагове:   бъзик,


Гласувай:
7



1. tikoev - И аз свалих 632 кг когато бях на 23 ...
13.05.2015 14:20
И аз свалих 632 кг когато бях на 23 години. Не ме питай колко вода изпих след това. Че и трябваше да я изхвърлям ....:)))
цитирай
2. asthfghl - 1.
13.05.2015 14:22
Ба! Вода.

Аз пия биришшшкъ, докато свалям кила. Парадокс, нали? ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: asthfghl
Категория: Технологии
Прочетен: 4308924
Постинги: 1683
Коментари: 3144
Гласове: 11390
Архив