Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2018 10:30 - по-Здрав-че за дядя бЛейки :))
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 2997 Коментари: 11 Гласове:
6

Последна промяна: 07.04.2018 12:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


   ...)))))))))


      гледам, колегата от Две Могили, сън не го хваща за да доказва ,кой по умен от него..в блоК бе ге ту..
многоо сложен отговор му даде ,мартине
ако беше хвърлил едно око, и да му видиш псевдоПутетиката,
наречена блог , щеще да разбереш, че си хабиш Енергията..
ноо, ти си мн.по млад, необременен и.високо съзнателен човек,
имаш право, да се ..гавриш с разни путКовци, със снимки за малоумни
на Бпредаторя, му обяснявам вече около 5г, Геополитика не се прави с Емоции
нито с блогуване, и компресия за 1 000 прочити, а с четене..
всеки ден нови и нови книжки, дори и такива ,от които ти се гади..
да изредя пак, ако не досаждам
география
история
ботаника
археология
антропология
философия , Етика и Морал
Езотерика
Херметизъм
Окултизъм ..и т.н..
еее, чак тогава, може да клекнеш в блог бг,и да вземаш акълО
на разни бабушери, умрели от скука пред ТВ, и да ги замеряш 
с Гугълски -изми, и термитски термини
за да ги...смаеш..
тъпо, стоянчо, плоско, примитивно и..всуе
за да видиш Гората, трябва да се качиш на ..Луната
Джулия Карл Сейгън 
лека..

 

Коментарът чака одобрение
Постинг: Страх лозе пази, а Бойко?
Автор на постинга: nk



      
     

    




Гласувай:
7



1. predatorkapredatorka - спрете с тезз Идиотизми, няма да ви помогнат, напротив..
06.04.2018 10:45

/Днес е Велики, или Разпети петък - денят, в който е разпнат Божият син Исус Христос, за да стане изкупителна жертва за греховете на човечеството. /

това са лъжи и измами, които шестват вече 2 000 год..
за да държат стадото в обора

Вратата е ..ОТВОРЕНА..
оня няма да дойде Втори път, щот нямаше и Първи..
Спасението в във вашите ръце..
цитирай
2. predatorkapredatorka - даа, това са твои думи, Бабо Вондер, лъжкиньо лицемерна, за Бог ще ми дърдори..
06.04.2018 10:55
на колене, и искай Прошка от всички тук,
които мамиш 10г с 55 „тайни“имена..заедно с БПърдятора ПомпадураКа..
Юродиви продажни, евтини..плюя на вас,фарисеи нетни..

Последни 20 регистрирани посетителя
10:16 - totti
цитирай
3. totti - Навярно те подразни този коментар.
06.04.2018 11:10
Нямам думи... Ти си наистина страшен човек, изпълнен със злоба, жлъч и омраза. На такива празници и непрекъснато да сееш омраза... Да търсиш нещо и обиждаш, което ти самата правиш... Нямаш ли страх от Бога? Ако не за себе си, за децата ти? Нямам думи... А относно една блогърка, която нападаш, всеки може тук да каже, че е един добър човек и прави най-хубавите и грамотни коментари за разлика от теб. Вече е крайно време да се спреш. Теб те познаваме от години що за човек си. Ти не успя с твоите писания, и сега се опитваш да обиждаш с няколко ника другите, които дори не те забелязват. Спри се! Имай срама поне от Бога. Никой по никакъв начин не вреди на никого и не се занимава с теб. Спри се вече. Не се ли виждаш, че дори и близките ти не те обичат. Не се ли замисляш що за човек си ти?
Ти наистина нямаш срам от Бога. Поне се смили за децата си. На този ден... Ти имаш нужда от любов, за да обвие тази омраза и злоба, която мирише на изгнило. Съжалявам те!
цитирай
4. troina - нее,Тошкее, от нищо не ме е страх,и никой
06.04.2018 13:44
няма да ме спре , да казвам Истината../аз затова съм тук..
за какъв БОГ ми дрънкаш,бабке,и по цял ден кукумяйкаш тук..
за да крадеш Енергия от невинни, и самотни хорица..
аз съм БОГ, и всичко е в мен..
та така...
не разбирам изкилиферчената , фалшива думичка ..Любов
Ти, тук ли я намираш?
анонимна, нагла, меркантилна...лицемерна..изпросена..
„добра“ Карма се прави с труден живот, а не Постинги до премала..
с цветя и корабчета..и..хиляди линкове за щяло и нещяло..
ЛОГОРЕЯ и ШИЗОФРЕНИЯ те преследват Дела..

ти си на 70г, видях те, изглеждаш болна, разспипана, стара, слаба..
КЪДЕ е Любовта, реалния „Лирическия!!
..що си САМА с конете?
нали е място за споделяне,комуникираме..
а ,Юлия даже работи, и подарява пари..и подаръци..всеки ден..
туй се казва Любофф..
цитирай
5. troina - Делке, не ме карай да ти показвам..пред Публиката..
06.04.2018 13:58
просташките и злъчни ЛС,
защото ти си многоо слаба ракия, исках да кажа..старлетка..
пишеш ми..за анален секс, че аз съм шафрантията на това..Чудно място..
и се смееш като луда/защото си.. ХА ХА ХА ХА..
аз те съжалявам, мила, защото просто е многоо късно..за теб..
да не изреждам пак..“черните“ профили„
думи нямам за теб и твоите 7 000 000
зомбита , с които се кичиш..Нищета!!
цитирай
6. predatorkapredatorka - моята Енергия е по-силна,Дяволице..само се хабиш..
06.04.2018 14:05
няма да ме откажеш..

тооткее..аз не съм тук..
за да ме обичат, и нямам никаква цел,
освен Идеална, разб се..
да казвам Истината, и да я търся..
не ме обикаляй като гладна...кучка..
ти си анонимен боклук, а аз съм ЛИЧНОСТ!!
айде, гледай си болното здраве..
Юлия
цитирай
7. predatorkapredatorka - Arcanum, https://youtu.be/qTaI1e23jgI
06.04.2018 15:48
Ако имате време покрай яйцата козунакът и две три ракии
погледнете този филм Много е интересен..И сигурно ще ви обогати
лично аз не разбирам какви са толкова тези човешки грехове
тоест Разбирам ви но ще обясня по-късно в нарочен пост
цитирай
8. predatorkapredatorka - а когато чуя за тези.„светли дни, и нощи“ и..седмици/ изтръпваам..
06.04.2018 17:26
днес гледам подНебесната Чудолина пуснала 2-3 поста/както обикн.
не мога да Я удържа...Фурията..пак на Черешата ..
та така в единия Пoст, avangardi ..Ilka Iskrova.))))
пожелава на другия си профил..totti- Todor Todorov :)))
„Светъл..петък/ без майтап, мързи ме да и копирам идиотиите вече..
Бабушки, що не си плетете..чорапите, и да си пиете леблебията с комшийките
нали тъй.. гъргъмеллова...
цитирай
9. predatorkapredatorka - ето я другата бабушка.:))
06.04.2018 17:31

като чу за ..анален секс, веднага цъфна, дъртата скрофа,
дето не обичала ..свирки..
а, пък имала 43 ибачи..
баби баби..как ти се събраха в устата..
цитирай
10. predatorkapredatorka - ti si bolen 4ovek.44ki go znaiat to otdavna se nai setne,4e si bolna!
06.04.2018 18:39

с тезз маймуници..при оня пИдал,от Асеновци,къръмеллито..
затормозяваш ми крехката психика и нежна Душевност..
хихи..
цитирай
11. predatorkapredatorka - май май ..вие сте луди и болни, които кибикат тук по 25 ч
06.04.2018 18:46
аз съм млада баба, кари,
даже и работя, и ми плащат мн.дообре.
осен туй, чета, слушам музика, и пиша чат пат..
и се смея ..многоо над вашата тъпота и нищета,
да си облизвате..срамните части тук като примати..
айде, хапченцата да си ги вземеш ти..да не фръкне пак кръвното на 200
усмивки и..чао..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100352
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031